30 maggio 2012

Onions and Gruyère Cheese Sandwich

Un panino è sempre un panino. Si possono inventare i piatti più elaborati e fini del mondo ma il panino rimane sempre una goduria, in qualsiasi modo sia farcito!

A sandwich is still a sandwich. It can be invented the most elaborately dish in the world but a sandwich is still a sandwich, it's simply delicious, anyway it's filled with!




Ingredienti:
cipolle
sale
olio
zucchero
formaggio groviera
panini

Ingredients:
some onions
salt
olive oil
sugar
Gruyère cheese
some bread rolls


Per prima cosa ho tagliato le cipolle e le ho fatte stufare con sale quanto basta (dipende da quante cipolle avete), un filo d'olio e un pizzico di zucchero.

First of all, I've cut the some onions and I let them cook in a pan with some salt (it depend on the amount of onions that you use), a little olive oil and half teaspoon of white sugar.

Poi ho tagliato a metà il panino e l'ho farcito con un po' di cipolle e qualche fettina di groviera. Ho riscaldato in forno a 200°C per 5 minuti così che il formaggio fonda un pochino.
Mmmmm... Buon appetito!

Then I've cut the bread roll in the middle and I've filled it with some cooked onions and some slices of Gruyère cheese. I've baked to 200°C for 5 minutes so that the cheese can melt a little.
Mmmmmh... Buon appetito!

Nessun commento:

Posta un commento